sâmbătă, 19 noiembrie 2011

salutare

Salutare voua si toti ascultatorilor de colivie...Am inceput acum catziva ani fara sa stim ce o sa se intample cu noi, dar colivia, in scurt timp a devenit un fenomen pentru ascultatorii de Campus si nu numai. Am inceput fricosi, dar apoi am devenit mai gresivi si pot spune ca am avut 2 sezoane pline de "lucruri bune" si cand eram pe val s-a intamplat ceva in culise si nu am mai putut continua!:((
Continuam sezonul 3 incepand cu 26 noiembrie de la 08.00 la .11.00 cu matinal de wk, cu toate tampeniile noastre poate va aducem zambetul pe buze in Romanica asta crizata!!! CU IONUT VAGAUNESCU SI RASVAN NITU!!! in Urziceni si Slobozia!!!
ACEASTA EMISIUNE ESTE UN PAMFLET SI TREBUIE TRATATA CA ATARE!!!
VA PUPAM SI NE AUZIM DIMINEATZA DE 26 NOV!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu