duminică, 4 septembrie 2011

65 de ani de la nasterea lui Freddie Mercury / Maine Abdic azi vedetzi voi pe dracu'

Salutare mai dragilor,de dimineatza m-am trezit cu gandul la blog, cu gandul ca nu am postat nimic toata saptamana, azi gata incep si zic asa: mai am o zi de stat in locul directorului si de "tinut fraiele institutiei",(imi vine sa vars cand citesc ce stereotip am tras) maine o sa abdic - peste cativa ani o sa ma faca Base sluga rusilor. Azi se fac 65 de ani de la nasterea lui Freddie Mercury (poate cu asta trebuia sa incep)- si goagal il aniverseaza, azi a venit Ina cu prietenul nostru de la munte- si cand a intrat in oras a zis asa...mama astia inca folosesc batoza (locomotiva)cu abur
:((( unde am ajuns? Iti raspund eu : in evul mediu,maine joaca Romania cu Franta in nu stiu ce preliminarii... ca noi numai in preliminarii jucam, peste 9 zile plec la concert, peste mai mult de 9 zile vine la noi in oras Tudor Gheorghe....aaa si am uitat Puiu Cretu cauta talente in Slobozica pentru un spectacol in Bucuresti mai multe detalii intrati pe pagina lui de facebook - http://www.facebook.com/puiu.cretu. In concluzie sper sa fie o saptamna buna si cea mai importanta chestie de azi e aniversarea lui Freddie Mercury care merita un post separat...sa aveti o zi tare, hai pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu