marți, 5 iulie 2011

Hai cu Bacu'

Cand eram eu in liceu (acum 1544 de ani) umbla o vorba....Frateee eu nu dau Bacu'! de ce sa-l dau daca o sa am nevoie de el de unde il iau? a?
Si acum sa vedem 8 motive posbile (toata lumea o are paia cu 10 motive, eu vreau 8 na, muriti? :))) pentru care 60% din elevi nu au luat bacalaureatul:
1)Se gandeau pe cine sa voteze cand au vazut ca sunt la Big Brother.
2)Din cauza vremii (a fost frig si nu am scris nimic ca ne-au inghetat mainile)
3)Frate dupa cheful de aseara abia astept sa beau o bere sa imi revin dupa idiotenia asta de examen.
4)Domn' profesor ati incurcat copiutele...ce facem noi aici?
5)Au fost hipnotizati de ceasul desenat pe tabla de comisie....
6)Meditatiile de la romana nu erau meditatii de romana, erau de fapt meditatii la biologie citez "profa facea ca foca cand o puneam noi" :))
7)Meditatiile la geografie nu erau meditatii la geografie ci la limba romana...citez "profu rezolva integrame (cuvinte incrucisate) si ne trimite dupa merdenele"
8)Convorbire intre Funeriu si vistierul tarii "auzi bai? cate indemnizatii de somaj putem plati dupa ce termina astia bacu'? - 40.000 domn' ministru. - Atiati promoveaza ma, ca alfel ne beleste sefu...:))"
Cam astea sunt motivele care imi vin acum in minte, daca mai aveti voi motive scrieti-le la comentarii, mai radem si noi :)):P pana maine intra pe feisbuc si pe www.pmnmediagrup.ro hai pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu